6 Mart 2014 Perşembe

Güneşi Beklerken II Ekip


    Motivasyonu bitmeyen harika bir ekip yapmışlar.. Olmuş..!
   

    ...Yine Tumblr'da dolaşırken 34. - 35. bölüm kamera arkası görüntülerinin internete koyulduğunu gördüm. Sonra videoyu tabi.. Bu nasıl bir ekip, nasıl bir çabadır.. İnanılmazlar gerçekten.!
  Akşam 23:00'de başlayan çekimler sabah 05:00 civarı bitmişti. Hava soğuk, gecenin bir yarısı, aydınlatma yok, kıyafetleri desen zaten çok ince ki özellikle Hande'nin ki.. Yedi saat o tempoyla, eğlenerek, gülerek çekilen bir kaç saniyelik bir sahne.. Video'da gördüğümüz gibi tüm ekip o kadar uğraşa, yorgunluğa rağmen süper bir enerji ile tamamlamış geceyi. Tabii bunda Kerem ve Hande'nin payı çok büyük..!
  Çok oyuncularla tanıştım, şehir dışında, şehir merkezine kilometrelerce uzakta çekilen setleri ziyaret ettim. Oyuncuları görmeniz lazım..! Fotoğrafları, görüntüleri bile var. Gördükçe kızıyorum kendime.. Dizide ki karakterleri ne kadar cana yakın, sıcak kanlıysa kamera arkasında bir o kadar soğuklar. Oyuncuları geçtim kamera arkası ekibine ne demeli?.. Set alanı yakınlaştırma yok, sürekli bir bağırış çağırış ortamı..O kadar seti, oyuncuyu ziyarete git, görülen muameleye bak.
  Güneşi Beklerken oyuncu ve ekip ailesini tanıyana kadar bu tür set ortamlarından baya soğumuştum. Popüler dizi setlerine rastlamama rağmen sırf o ortamda bulunmamak için bile girmediğim o kadar çok olmuştu ki. İnsan ne görürse öyle devam edermiş. Ben de çoğu seti öyle görünce bütün ekiplerin aynı olduğunu düşünmüştüm. Ama özellikle bu son videoda Güneşi Beklerken ekibine hayran kaldım gerçekten..
  Bu nasıl bir motivasyon.. Herkes birbirine destek oluyor, tüm yüzler gülüyor, birbirlerini motive ediyorlar. Oyunculuklar zaten bir harika!..
  Sözün kısası gerçekten harika bir ekipe sahibiz..
    Motivasyonu bitmeyen harika bir ekip yapmışlar.. Olmuş..! ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder