14 Mart 2014 Cuma

Kerem Sayer; Ben gerçekten hiç kıskanç bir adam degilim..


"Ben gerçekten hiç kıskanç bir adam degilim.."


     Hı hıı.. Ben de Angelina Jolie'im zaten Kerem'ciğim.. Tanıştığıma çok memnun oldum!
Pardon ama kıskanç olmayan sen misin?! Benim hayatta tanıdığım en kıskanç ilk erkek babam, ikinci erkek sensin! O derece yani.. Kızın ağzının içine bakıyorsun resmen. Hayır elin de olsa kendine falan kelepçelersin kızı, olmadı 404 uhu veya 502 Japon yapıştırıcısı ile kendine yapıştırırsın yanından ayrılmasın diye. Hayır canım benim bu neyin havası? Sen Kerem Sayer'sin! Kendine gel.! Bir Kerem Sayer sevgilisini sahiplenir! Kimseyle paylaşmaz.. Değil elalemin sarılmasına dokunmasına bile izin vermez..! Yakılışıklı, tatlı, sempatik, bir içim su olan Can bile demedi mi? "Seven adam kıskanır!" diye. Kıskanır tabii.. Sevenini geçtim bir Kerem Sayer'in yapısında vardır. Onu geçtim sen bir Akrep'sin bebeğim.. Bir Akrep'in yaşamını geçirmek için seçtiği insana karşı oldukça kıskanç ve koruyu bir tavır alındığını asla unutmamalısın! Sen de bir titre, bir kendine gel. Hayır yani için de ki cool kıskanç Kerem Sayer'i çıkartmak için illa Aksel'in Zeynep'i kullanması mı lazım? Öyle insanlardan gizli "Zeynep'i bir daha öpmeyeceksin, ondan uzak duracaksın.." demekle olmuyor canım benim. Korumacı kimliğini öne çıkar ki ileri de "Nasıl olsa Kerem kıskanç bir erkek değil.." diye uçup gitmesin yuvadan yavru Elma'n.. ;)) 

 Kendime not; Yazımda kullandığım gifler için Tumblr'dan "fallenangelzertoum"a çok teşekkürler. Öpüldün :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder