16 Mart 2014 Pazar

Zeynep'in Günlügü



  Ben Zeynep Yılmaz'ım!..


 Dante Alighieri şöyle demiş; Gurur, kıskançlık ve hırs insanların kalplerini ateşleyen üç ateştir.
Ne güzel demiş Sayın Dante... Eehh günlükçüğüm sen de biliyorsun bir Zeynep Yılmaz'ın üç vazgeçilmezi; Gurur, hırs ve asilik!.. Bir de Kerem'in baklavaları var ama konumuz o değil şimdi.. Jane şıllağına gelirsek. Baştan söyleyim ben onu kıskandığım kabul etmiyorum! Bir İkizler kadını olarak zihnim sürekli olarak orada burada ( özellikle Jane şıllağında ! ) dolaşıyor olabilir.. Kerem'in sürekli okuldan çıkıp gitmelerini, telefonlarıma cevap vermemelerini paranoya hikayelerime bağlıyor da olabilirim. Ama asla o şıllağı kıskanmıyorum ben! Özellikle Kas Hayvanı'na kabul ettiremiyorum bunu. Sürekli "Jane'i mi kıskanıyorsun sen? Kıskanmıyorsun değil mi? Emin misin?" diye beni çileden çıkartacak sorular soruyor.! Bir kere o sarışın çiyan güzel bir şey olsa neden Kerem onu bıraksın? Değil mi.. Hadi bıraktı diyelim, neden geri dönmüyor? Çünkü ben varım! Sonuçta benim bir kaç kadına beden olduğumu unutma Sayer! Bunları sınıflandırmak için gerekli olan yüksek matematikle uğraşıp uğraşmamak sana kalıyor ama..
 ... Zaten onu hiç sorma Günlük! Öküz işte. Hayvana kıskançlık etki etmiyor ki. O kıskançlık duyguları tam karnının üstün de olduğunu tahmin ettiğim baklavalarına çarpıp bana geri dönüyor. Ben kıskançlıktan delirirken o rahat rahat cool bir şekilde takılmaya devam ediyor. Yağmur'u güya Bora (!) gibi arattırıp kıskandırmaya çalışıyor.. Yok! O da olmuyor. Tiyatro klübün de gerizekalı Sedat'ın saçma sapan bir tutkulu (!!) ki ne tutkulu hiç sorma.. Bir oynunu oynuyorum. Adam bana sarılıyor, öpüyor. Ona da bir şey söylemiyor. Hatta ben gitmeyim dedikçe "Kesinlikle gitmelisin, çok yeteneklisin." diye dayatıyor. Ya anlamıyorum gerçekten.. Sen Kerem Sayer değil misin? Hani nerede o okula ilk geldiğin de ki Kerem? "Kerem Sayer is back!" derken iyidi ama. Bence sen "is" ile "back" arasında sıkışıp kalmışsın. Tam back'leyememişsin orayı canım!
 Ama asla pes etmeyeceğim! Ben sevgilimi ruh hastası Melis'e kaptırmamışım, o sarışın şıllağa hiç bırakacak değilim.. Konuşabileceğim hiç bir yerde sessiz kalmadığım gibi, yardım edebileceğim hiç bir yerde başımı çevirip geçmeyeceğim gibi ( ki bunu Bay Gerizekalı Aksel'e yardım ederken gördük ), koşabildiğim hiç bir yerde yürümeyeceğim gibi, sevgilimi de sana bırakacak değilim..! Okey Jane'ciğim(!)
 RIVEROL şöyle demiş; "Söyleyen ve haykıran kıskançlık daima beceriksizdir. Susan kıskanç bir kadından korkmalı." Ben de susup kozlarımı oynayacağım ve arkama yaslanacağım. Geriye sadece kıskançlıktan oturup baklavalarını yediğin günü bekleyeceğim Kerem Sayer..!

  Zeyno'dan Not; Yazım da kullandığım gif için Tumblr'da "senbenletassakmigeciyon" a çook teşekkürler! Öpüldün :*

4 yorum:

  1. süper yazmışsın ya, ellerine salık canim benim sanki gerçekten aynen Zeyneb yazmış gibi olmuş, emeyin boşa gitmemiş süper olmuş bir kelimeyle muhteşem olmuş, ha bide gercekten bende Jane ne sinir oluyorum, o kız nerden çıktı geldiyi yere geri dönsün artık, Zeynoyla bizim sinirimizi bozmasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahahahah yorumuna bayıldım canım benim. Gerçekten o kişiliğin nasıl konuşabileceğini düşünüp öyle yazmaya çalışıyorum ve beğenildiğini görmek beni çok mutlu ediyor. Çook teşekkürler :) :*

      Sil
    2. Rica ederim canım bemin, asıl sana teşekkür ederim güzel yazın ve güzel kalbin için.....çok güzel yazıyorsun...ellerine sağlık...

      Sil
  2. :)) hahaha harikasın gerçekten. Kerem'in de dediğin gibi, sen de benim en büyük #motivasyon kaynağımsın. Canıım benimm. :**

    YanıtlaSil